AKTUALNY GRAFIK

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
07:00
WOD
07:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
07:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
07:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
10:00
MOBILITY
10:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
11:00
KALISTENIKA
HANDSTAND
11:00
KALISTENIKANauka i doskonalenie stania na rękach, ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała, akcesoriów oraz poszerzające mobilność Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych odbywające się pod opieką trenera.
12:00
KILL YOUR ABS
12:00
KILL YOUR ABSPołączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.
17:00
KALISTENIKA
PULL
17:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

OCR
17:00
OCRZorganizowane zajęcia przygotowujące do biegów przeszkodowych OCR typu Runmageddon. Dla początkujących i średnio zaawansowanych.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
17:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
FULL BODY WORKOUT
17:00
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.
18:00
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
KALISTENIKA
CORE
18:00
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
18:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
18:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.

WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
19:00
INTRO BASIC
19:00
INTRO BASICNauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących.

KALISTENIKA
PULL
19:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
MOBILITY
19:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
19:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

KILL YOUR ABS
19:00
KILL YOUR ABS Połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.

INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
TABATA
19:00
TABATAIntensywny 30 minutowy trening interwałowy angażujący większość partii ciała, podkręcający metabolizm i zwiększający wytrzymałość.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:15
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
KALISTENIKA
19:00
FULL BODY WORKOUT
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.

INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
20:00
INTRO/WOD BEGINNERS
20:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
21:00

PONIEDZIAŁEK

  • WOD
    07:00 - 08:00
  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • OCR
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO BASIC
    19:00 - 20:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    20:15 - 21:15

WTOREK

  • KALISTENIKA
    18:00 - 19:00
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    18:00 - 19:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • MOBILITY
    19:00 - 20:00
  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15

ŚRODA

  • WOD
    07:00 - 08:00
  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • KILL YOUR ABS
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • KALISTENIKA
    18:00 - 19:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • TABATA
    19:00 - 20:00
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:15 - 20:30
  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15

PIĄTEK

  • WOD
    07:00 - 08:00
  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • MOBILITY
    10:00 - 11:00
  • KALISTENIKA
    11:00 - 12:00

NIEDZIELA

  • KILL YOUR ABS
    12:00 - 13:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
07:00
WOD
07:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
07:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
07:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
18:00
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
19:00
INTRO BASIC
19:00
INTRO BASICNauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących.
INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
20:00
INTRO/WOD BEGINNERS
20:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
21:00

PONIEDZIAŁEK

  • WOD
    07:00 - 08:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO BASIC
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    20:15 - 21:15

WTOREK

  • WOD
    18:00 - 19:00

ŚRODA

  • WOD
    07:00 - 08:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • WOD
    18:00 - 19:00

PIĄTEK

  • WOD
    07:00 - 08:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00
No events hours available!
No events hours available!
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
11:00
KALISTENIKA
HANDSTAND
11:00
KALISTENIKANauka i doskonalenie stania na rękach, ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała, akcesoriów oraz poszerzające mobilność Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych odbywające się pod opieką trenera.
17:00
KALISTENIKA
PULL
17:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
17:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
FULL BODY WORKOUT
17:00
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.
18:00
KALISTENIKA
CORE
18:00
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
18:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.
19:00
KALISTENIKA
PULL
19:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
19:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
19:00
FULL BODY WORKOUT
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.

PONIEDZIAŁEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

WTOREK

  • KALISTENIKA
    18:00 - 19:00

ŚRODA

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • KALISTENIKA
    18:00 - 19:00

PIĄTEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • KALISTENIKA
    11:00 - 12:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
12:00
KILL YOUR ABS
12:00
KILL YOUR ABSPołączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.
19:00
KILL YOUR ABS
19:00
KILL YOUR ABS Połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.

ŚRODA

  • KILL YOUR ABS
    19:00 - 20:00

NIEDZIELA

  • KILL YOUR ABS
    12:00 - 13:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
10:00
MOBILITY
10:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
19:00
MOBILITY
19:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.

WTOREK

  • MOBILITY
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • MOBILITY
    10:00 - 11:00
No events available in open-gym category!
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
18:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
18:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.
19:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:15
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.
20:00

WTOREK

  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    18:00 - 19:00

CZWARTEK

  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:15 - 20:30
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
20:00
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
21:00

WTOREK

  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15

CZWARTEK

  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
19:00
TABATA
19:00
TABATAIntensywny 30 minutowy trening interwałowy angażujący większość partii ciała, podkręcający metabolizm i zwiększający wytrzymałość.

CZWARTEK

  • TABATA
    19:00 - 20:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
17:00
OCR
17:00
OCRZorganizowane zajęcia przygotowujące do biegów przeszkodowych OCR typu Runmageddon. Dla początkujących i średnio zaawansowanych.

PONIEDZIAŁEK

  • OCR
    17:00 - 18:00
No events available!

DOSTĘPNOŚĆ MIEJSC

W trosce o Wasz komfort i dostępność sprzętu obowiązuje mailowa rezerwacja miejsc.
Jeżeli wiesz, że nie pojawisz się na zarezerwowanych zajęciach, prosimy również o informację na maila
przynajmniej 2 godziny przed zajęciami

Poniedziałek, 19.08.2019

 WOD PORANNY (Michał N.) 07:00 – miejsca dostępne
OCR biegi przeszkodowe (Konrad) – 17:00 miejsca dostępne
KALISTENIKA  (Maciek) 17:00 – miejsca dostępne
WOD (Piotrek) 18:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA  (Maciek) 19:00 – 6 miejsc dostępnych
INTRO BASIC (Piotrek)  19:00 – miejsca dostępne
INTRO/WOD BEGINNERS (Michał) 20:15 – miejsca dostępne

  Wtorek, 20.08.2019

KALISTENIKA (Maciek) 18:00 – miejsca dostępne
TECHNIKA PODNOSZENIA CIĘŻARÓW (Czesław) 18:00 – miejsca dostępne
WOD 
(Piotrek) 18:00 – miejsca dostępne
MOBILITY (Piotrek) 19:00 –  6 miejsc dostepnych
SHE SQUATS (Lidia) 20:15 – miejsca dostępne

 Środa, 21.08.2019

WOD PORANNY (Michał N.) 07:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Paweł) 17:00 – miejsca dostępne
WOD (Marcin) 18:00 – miejsca dostępne
INTRO/WOD BEGINNERS (Marcin) 19:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Paweł) 19:00 – miejsca dostępne
KILL YOUR ABS (Lidia) 19:00 – 4 miejsca dostepne

Czwartek, 22.08.2019

KALISTENIKA (Maciek) 18:00 – miejsca dostępne
WOD (Lidia) 18:00 – miejsca dostępne
TABATA (Lidia) 19:00 – miejsca dostępne
TECHNIKA PODN. CIĘŻARÓW (Czesław) 19:00 – miejsca dostępne
SHE SQUATS (Lidia) 20:15 – miejsca dostępne

Piątek, 23.08.2019

WOD PORANNY (Michał N.) 08:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Paweł) 17:00 – miejsca dostępne
WOD (Marcin) 18:00 – miejsca dostępne
INTRO/WOD BEGINNERS (Marcin) 19:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Paweł) 19:00 – miejsca dostępne

Sobota, 24.08.2019

MOBILITY (Krzysiek) 10:00 – miejsca dostępne
GYMNASTICS SKILLS-HANDSTAND (Paweł) 11:00 – miejsca dostępne

 Niedziela, 25.08.2019

KILL YOUR ABS (Lidia) 12:00 – miejsca dostępne