AKTUALNY GRAFIK

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
10:00
MOBILITY
10:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
11:00
KALISTENIKA
HANDSTAND
11:00
KALISTENIKANauka i doskonalenie stania na rękach, ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała, akcesoriów oraz poszerzające mobilność Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych odbywające się pod opieką trenera.
12:00
OCR
12:30
OCRZorganizowane zajęcia przygotowujące do biegów przeszkodowych OCR typu Runmageddon. Dla początkujących i średnio zaawansowanych.
KILL YOUR ABS
12:00
KILL YOUR ABSPołączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.
13:00
17:00
KALISTENIKA
PULL
17:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
OCR
17:00
OCRZorganizowane zajęcia przygotowujące do biegów przeszkodowych OCR typu Runmageddon. Dla początkujących i średnio zaawansowanych.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
17:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
OCR
17:00
OCRZorganizowane zajęcia przygotowujące do biegów przeszkodowych OCR typu Runmageddon. Dla początkujących i średnio zaawansowanych
KALISTENIKA
FULL BODY WORKOUT
17:00
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.
18:00
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
18:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.

WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
18:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.

WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.

INTRO/WOD BEGINNERS
18:30
INTRO/WOD BEGINNERSGrupa łączona - początkujący i zaawansowani. WOD o różnej intensywności, zarówno dla osób, które dopiero zaczynają i tych, którzy poznali już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.

KALISTENIKA
19:00
FULL BODY WORKOUT
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.
19:00
KALISTENIKA
PULL
19:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

INTRO BASIC
19:15
INTRO BASICNauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących.

INTRO/WOD BEGINNERS
20:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
MOBILITY
19:15
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.

SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
19:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

INTRO/WOD BEGINNERS
19:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
TABATA
19:00
TABATAIntensywny 30 minutowy trening interwałowy angażujący większość partii ciała, podkręcający metabolizm i zwiększający wytrzymałość.
20:00
21:00

PONIEDZIAŁEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • INTRO BASIC
    19:15 - 20:15
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    20:15 - 21:15

WTOREK

  • OCR
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    18:00 - 19:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • MOBILITY
    19:15 - 20:15
  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15

ŚRODA

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:15 - 20:15

CZWARTEK

  • OCR
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    18:00 - 19:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • TABATA
    19:00 - 20:00

PIĄTEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    18:30 - 19:30
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • MOBILITY
    10:00 - 11:00
  • KALISTENIKA
    11:00 - 12:00
  • OCR
    12:30 - 13:30

NIEDZIELA

  • KILL YOUR ABS
    12:00 - 13:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
18:00
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
18:00
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.

INTRO/WOD BEGINNERS
18:30
INTRO/WOD BEGINNERSGrupa łączona - początkujący i zaawansowani. WOD o różnej intensywności, zarówno dla osób, które dopiero zaczynają i tych, którzy poznali już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
19:00
INTRO BASIC
19:15
INTRO BASICNauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących.

INTRO/WOD BEGINNERS
20:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
INTRO/WOD BEGINNERS
19:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
20:00
21:00

PONIEDZIAŁEK

  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO BASIC
    19:15 - 20:15
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    20:15 - 21:15

WTOREK

  • WOD
    18:00 - 19:00

ŚRODA

  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:15 - 20:15

CZWARTEK

  • WOD
    18:00 - 19:00

PIĄTEK

  • WOD
    18:00 - 19:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    18:30 - 19:30
No events hours available!
No events hours available!
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
11:00
KALISTENIKA
HANDSTAND
11:00
KALISTENIKANauka i doskonalenie stania na rękach, ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała, akcesoriów oraz poszerzające mobilność Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych odbywające się pod opieką trenera.
17:00
KALISTENIKA
PULL
17:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
17:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
FULL BODY WORKOUT
17:00
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.
18:00
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
18:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
18:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.
19:00
KALISTENIKA
PULL
19:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
19:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
19:00
FULL BODY WORKOUT
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.

PONIEDZIAŁEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

WTOREK

  • KALISTENIKA
    18:00 - 19:00

ŚRODA

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • KALISTENIKA
    18:00 - 19:00

PIĄTEK

  • KALISTENIKA
    17:00 - 18:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • KALISTENIKA
    11:00 - 12:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
12:00
KILL YOUR ABS
12:00
KILL YOUR ABSPołączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.

NIEDZIELA

  • KILL YOUR ABS
    12:00 - 13:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
10:00
MOBILITY
10:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
19:00
MOBILITY
19:15
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
20:00

WTOREK

  • MOBILITY
    19:15 - 20:15

SOBOTA

  • MOBILITY
    10:00 - 11:00
No events available in open-gym category!
No events available in podnoszenie-ciezarow category!
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
20:00
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
21:00

WTOREK

  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
19:00
TABATA
19:00
TABATAIntensywny 30 minutowy trening interwałowy angażujący większość partii ciała, podkręcający metabolizm i zwiększający wytrzymałość.

CZWARTEK

  • TABATA
    19:00 - 20:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
12:00
OCR
12:30
OCRZorganizowane zajęcia przygotowujące do biegów przeszkodowych OCR typu Runmageddon. Dla początkujących i średnio zaawansowanych.
13:00
17:00
OCR
17:00
OCRZorganizowane zajęcia przygotowujące do biegów przeszkodowych OCR typu Runmageddon. Dla początkujących i średnio zaawansowanych.
OCR
17:00
OCRZorganizowane zajęcia przygotowujące do biegów przeszkodowych OCR typu Runmageddon. Dla początkujących i średnio zaawansowanych

WTOREK

  • OCR
    17:00 - 18:00

CZWARTEK

  • OCR
    17:00 - 18:00

SOBOTA

  • OCR
    12:30 - 13:30
No events available!

DOSTĘPNOŚĆ MIEJSC

W trosce o Wasz komfort, bezpieczeństwo i dostępność miejsc w klubie  obowiązuje  mailowa rezerwacja miejsc na zajęcia.
Jeżeli wiesz, że nie pojawisz się na zarezerwowanych zajęciach, prosimy również o informację na maila
przynajmniej 4 godziny przed zajęciami.

Poniedziałek, 13.07.2020

 KALISTENIKA  (Maciek) 17:00 – miejsca dostępne
WOD (Piotrek) 18:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA  (Maciek) 19:00 – miejsca dostępne
INTRO BASIC (Piotrek)  19:15 – miejsca dostępne
INTRO/WOD BEGINNERS (Michał) 20:15 – miejsca dostępne

  Wtorek, 14.07.2020

OCR biegi przeszkodowe (Konrad) 17:00 – miejsca dostępne
WOD (Piotrek) 18:00 – miejsca dostępne
MOBILITY (Piotrek) 19:15 –  miejsca dostępne
SHE SQUATS (Piotrek) 20:15 – miejsca dostępne

 Środa, 15.07.2020

KALISTENIKA (Maciek) 17:00 – miejsca dostępne
WOD (Marcin) 18:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Maciek) 19:00 – miejsca dostępne
INTRO/WOD BEGINNERS (Marcin) 19:15 – miejsca dostępne

Czwartek, 16.07.2020

OCR Biegi Przeszkodowe (Konrad) 17:00 – miejsca dostępne
TEAMWOD (Lidia) 18:00 – miejsca dostępne
Kalistenika (Paweł) 18:00 – miejsca dostępne
Tabata/ABS (Lidia) 19:15 – miejsca dostępne

Piątek, 17.07.2020

KALISTENIKA (Paweł) 17:00 – miejsca dostępne
WOD/INTRO/ BEGINNERS (Piotrek) 18:30 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Paweł) 19:00 – miejsca dostępne

Sobota, 18.07.2020

MOBILITY (Krzysiek) 10:00 –  miejsca dostępne
GYMNASTICS SKILLS-HANDSTAND (Paweł) 11:00 – miejsca dostępne
OCR BIEGI PRZESZKODOWE (Konrad) 12:30 – miejsca dostępne

 Niedziela, 19.07.2020

KILL YOUR ABS (Lidia) 12:00 – miejsca dostępne